сторінки-кнопки

суботу, 22 березня 2014 р.

Мій красивий блог - 7

А я ще з одним постом сьогодні, покажу домашнє завдання по останньому уроку з СП "Мій красивий блог".  Цього разу ми забирали все лишнє, я зробила частково невидимою навігаційну панель зверху, забрала деякі підписи, що були внизу сторінки.
Результатами цього спільного проекту ну дуже-дуже задоволена, стільки всього нового дізналася, стільки змінилося, навіть дізналася нові речі про фотошоп, блог став, як на мене, ну дуже гарненьким , милим, а головне особливим і неповторним. За це все величезне дякую Альоні!!!
Ось можна побачити зміни:



4 коментарі:

  1. Надя, поздравляю с окончанием проекта!
    Замечательный получился у тебя блог, нежный и добрый)

    ВідповістиВидалити
  2. Алена, спасибо огромное, особенно за проделанную работу.

    ВідповістиВидалити