сторінки-кнопки

суботу, 24 січня 2015 р.

Квіткова листівка

А у Арт Клубі стартувало нове завдання із серії "Моя Країна". Мені завдання дуже сподобалось, а надихнувшись й іншими завданнями (дивитись далі) майже на одному подиху зробила ось таку весняну листівочку. Квіти робила сама, всі, вони мені ну дуже сподобались, бо робилися в хорошій компаніїї.

А тепер інші завдання, які мене надихнули:
- Хочу взяти участь у СП "Жіночі штучки 2" - минулого разу мені це дуже сподобалось, а зараз якраз 1 етап - Ніжність - я надихнулась круживом, ніжною палітрою (це щодо паперу).
А ще я дуже люблю ніжитись, ласкатися, так як в мене 3 котики і маленький синочок, а ще й чоловік, то я маю з ким ніжитися.
- Завдання "Пташки" від Арт-кладової, у мене пташка виліплена з глини.
- "Технічний понеділок" від Мемуаріс - я штампувала надпис, і використала світло-оранжеві натирки у вигляді кружива.

4 коментарі: