сторінки-кнопки

суботу, 12 березня 2016 р.

Набір в ДК cherrylana designs!

Доброго суботнього ранку усім! Давненько я сюди не заглядала, частіше в соц.мережах показую роботи, а тут якось відкладається на потім. Але я вже встигла скучити за таким спілкуванням, тому скоро чекайте велику порцію натхнення ;)
А сьогодні я хочу показати свої найулюбленіші роботи зі штампами, адже в блозі cherrylana designs проводиться набір в дизайн-команду, а я, як ви пам'ятаєте, була в першій ДК. І скажу чесно, мені ну дуже сподобалось! Стільки творчого натхнення, цікавого спілкування, можливостей для розвитку і вдосконалення! Словами це не виразити, і так, звичайно хочеться ще :)
http://cherrylana.blogspot.com/2016/02/blog-post_16.html#more
Я люблю творити, займатись скрапбукінгом, це моя пристрасть. Люблю різноманітні цікаві завдання і замовлення - адже це свого роду виклик, можливість навчитись чомусь новому. Подобається привносити щось нове у кожну роботу, навіть по-трохи змінювати власний стиль. Але незмінним, напевно, залишається одне - ніжність у моїх роботах. І квіти... Без них просто не уявляю своєї творчості.
Я дуже люблю робити листівки, хоч вони і невеличкі, але стільки простору для фантазії.
Ось новенька листівочка з піонами, зроблена для однієї хорошої дівчини, з якою я познайомилась саме завдяки скрапбукінгу:
 А цю листівку з об'ємними тюльпанами ви вже могли бачити ось тут
 Ще листівка з тюльпанами, як ви вже догадались від цих квітів я просто в захваті.
 І чарівні піони. А як мені сподобався процес розфарбовування - для мене це зовсім неочікувано, і так затягує!
Листівка з милим совенятком. МК по створенню цієї листівки - тут
Піони вони такі, вони бувають різні. МК по створенню листівки - тут.
І щоб трощки розбавити квіткову манію :) покажу листівку з кружечкою
І ось така сценка з хатинками, сніговими заметами і деревами. МК по створенні такої сценки.
Сподіваюсь я вас не замучила довгим переглядом. Ну і тепер з нетерпінням чекаю результатів набору.


2 коментарі: