сторінки-кнопки

суботу, 28 березня 2015 р.

Натхнення від Фабрики декору - Огляд текстурних паст

Привіт, любі мої. А я згадала, що так і не опублікувала натхнення-майстер-клас, яке я робила для нашого Арт Клубу. Ну ось нарешті покажу для тих хто ще не бачив:
Сьогодні у нас чергова порція натхнення, і я, Сіправська Надія, хочу ознайомити вас із нашим новеньким спонсором - Фабрикою Декору
У цьому магазинчику ви можете знайти дуже багато необхідних для рукоділля речей: тканини, папір, різноманітний декор, а що найцікавіше - то багато-багато спреїв, текстурних паст, медіумів, скляних і емалевих капельок власного виробництва.
Яким би ви видом творчості не займалися, думаю кожна майстриня знайде там щось для себе, для свого внутрішнього хом'ячка.
А ми вас будемо детальніше ознайомлювати із продукцією цього виробника і показувати можливості даних товарів. 
Сьогодні вас чекає огляд текстурних паст і масок (трафаретів), отож, беріть горнятко чаю або запашної кави і насолоджуйтесь.
Розпочнемо із білих текстурних паст.
У Фабриці Декору є два основних види текстурних паст - звичайна і з піском. Мені хотілось їх порівняти, подивитись на їхню структуру.
Через трафарет я нанесла Тестурну пасту - Білу і Текстурну пасту з піском - Білу.

Після висихання чудово видно різницю між цими пастами, та що звичайна - має гладеньку, шовковисту поверхню, а та що з піском - цікаву шороховату.
Поверх цього листка з пастою я нанесла шарами акрилову фарбу різних кольорів, щоб отримати саморобний фон. І додала трішки блиску з допомогою Спрея металлік "Золото".
Після повного висихання нанесла трішки пасти через трафарет у вигляді гілочок і посипала зверху глітером і прозорою пудрою для ембоингу. Після легкого нагрівання, пудра трішки запеклася, а глітер чудово причепився до пасти і зовсім не обсипається.
Додала трошки перлинок з допомогою Рідких перлинок "Білий перламутр" і завершивши декорування отримала ось таку листівочку до 8 Березня:
А далі на черзі експериментувала зі спреями, а саме хотіла подивитись, наскільки паста втягує в себе краску. Тому для порівняння я нанесла Тестурну пасту - Білу і Текстурну пасту з піском - Білу. Деякі нотки я покрила зверху глоссі акцентом, щоб зберегти білий колір.
Після висихання пасти я побризкала зверху спреями - Жемчужний спрей "Голубий лід" та Спрей металлік "Золото".
Звичайна паста майже не зафарбовується спреєм, а паста з піском, через свою неоднорідну поверхню - зафарбовується, завдяки чому можна добитись цікавих ефектів.
Додавши до такого фону трохи яскравих квітів і декору, а також Рідких перлинок "Золото" можна отримати яскраву і веселу листівку:
А далі експериментувала з кольором, а саме з кольоровими пастами.
Отримавши Трафарет "Гілка сакури" я була приємно вражена делікатністю самої гілочки і для того, щоб краще проявити всю ніжність сакури вирішила зробити плавний перехід, змішавши Тестурну пасту - Білу і Кольорову текстурну пасту "Ежевика".
Після висихання додала Емалевих капельок "Ніжний шеббі" і трішки Перламутрової пудри "Біле срібло" для легкого мерехтіння.
Додавши зовсім небагато декору отримуємо ніжну і легку листівочку:
А ще опробувавши Кольорову текстурну пасту з піском "Бірюза", захотілось поєднати її з Кольоровою текстурною пастою "Ежевика" адже у них такі гарні, насичені кольори.
Використавши Трафарет "Ажурна фоторамка 2" зробила ось такі кутики, змішавши кольорові пасти з білою.
 
Добавивши трішки квітів і чіпборд, покритий Скляними капельками з глітером "Северное сияние", а також Рідкі перлинки "Білий перламутр" можна отримати ось таку вітальну листівку:
Ну і на останок покажу, що текстурну пасту можна застосовувати не тільки на папері, а й на бутилці. Після нанесення пасти з допомогою Трафарета "Гілка сакури"
я зверху посипала глітером. Паста при висиханні чудово тримає глітер і нічого не обсипається. Приклеїла багато квітів і чіпборд, покрила його Скляними капельками з глітером "Северное сияние".
Ну ось і все на сьогодні, сподіваюсь, що вам сподобалось.

4 коментарі:

  1. скільки краси в одному пості!!!!!
    Усі роботи чудові, та від одної я просто в захваті, це так що з гілкою сакури))) Ну дуже красива))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оля. Я довго тренувалась, щоб зробити плавний перехід з тими пастами.

      Видалити
  2. То дуже чудовий урок для мене!І безкоштовний))))Буду тепер пробувати сама)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Обов'язково пробуй, багато чого можна досягти якщо не боятись експериментувати

      Видалити